Provident
Financial avea la sfarsitul lui iunie 2011 peste 226.000 de clienti, in crestere
de la 187.000 de clienti in iunie 2010, conform rezultatelor anuntate miercuri
la Londra de catre compania – mama, grupul britanic International Personal
Finance.
Veniturile companiei
s-au apropiat de 30 milioane de euro in primele sase luni din 2011, in timp ce
profitul operational brut conform standardelor internationale de raportare
financiara (IFRS) a fost de 0,57 milioane de euro.
In iunie,
compania a deschis primul punct de lucru in nordul tarii, la Suceava, ca parte
a unor investitii de peste 16 milioane de euro, realizate de companie in
infrastructura si personal in primele sase luni din 2011. Valoarea totala a
investitiilor Provident in Romania a depasit 106 milioane de euro.
„In semestrul al doilea vom continua
sa extindem operatiunile in cel putin trei zone noi – in Botosani, Alba-Iulia si
Turda. Vom continua sa investim in oamenii nostri si in dezvoltarea operatiunilor
si ne asteptam sa ajungem la acoperire nationala in urmatorii ani”, a declarat Russell Johnsen, directorul general al Provident
Financial Romania.
Provident ofera
serviciul optional de gestionare la domiciliu a creditului, prin intermediul caruia
clientii pot primi banii in 48 de ore chiar la ei acasa, de unde un agent ii va
vizita apoi pentru incasarea ratelor. Compania are in prezent peste 600 de
angajati (in crestere cu 10% comparativ cu iunie 2010) si colaboreaza cu circa
3.300 de agenti independenti (in crestere cu 15%) in peste 45 de orase din tara.
Provident
Financial Romania este parte a grupului britanic International Personal Finance
(IPF), care are 2,3 milioane de clienti in cinci tari din Europa Centrala si de
Est, precum si in Mexic. IPF a anuntat pentru primul semestru din 2011 un
profit brut de peste 40 milioane de euro, valoarea imprumuturilor emise la
nivel de grup depasind 461 milioane de euro.