Compania a realizat, in lunile ianuarie-septembrie 2007, o crestere cu 60% a vanzarilor de ulei imbuteliat, fata de aceeasi perioada a anului trecut. Uleiul Spornic este motorul acestei cresteri, el mentinandu-se in cursul lunii septembrie la o cota de piata de aproximativ 10%, informeaza reprezentantii firmei.
„Aceste cresteri de vanzari au fost posibile in contexul imbunatatirii atat a distributiei numerice cat si a celei cantitative, in special pentru marca Spornic”, a declarat Mirela Olarescu, director Marketing & PR al Prutul.
In luna noiembrie, producatorul de ulei din Galati lanseaza o noua marca de ulei, numita „Spornic extravirgin”. Produsul contine 100% ulei extravirgin (sau presat la rece). Uleiul este prezentat in ambalaj de sticla de 1 litru si va beneficia de distributie nationala.
Compania cu actionariat privat autohton este unul dintre primii patru producatori de ulei vegetal de pe piata romaneasca, care se ridica la circa 250.000 tone/an.