Dependenta de auto ne arata cum, in aproape doi ani, un punct forte al pietei poate deveni principala amenintare. 2010 a fost anul in care reducerile de costuri din partea tuturor au afectat bugetele alocate pentru asigurari, obiectivele de expansiune au fost inlocuite cu miza pastrarii clientilor, aspect concretizat in diminuari de tarife si subscrieri comerciale in vremuri incerte economic, in timp ce bruma de incredere intr-o revenire la nivelul macroeconomic de la inceputul anului a fost anulata de incoerenta Executivului si de absenta oricarui plan concret de relansare a economiei.
Toate acestea n-au fost compensate de efectele „benefice” ale crizei resimtite la nivelul pietei – inghetarea maririlor salariale si stoparea fluctuatiei de personal calificat, eficientizarea costurilor administrative, oportunitati de expansiune in teritoriu ca urmare a diminuarii costurilor imobiliare – si nici chiar de lansarea PAID care, la cateva luni de functionare, se afla inca in perioada de rodaj, scrie Romania Libera.