„Strategia Raiffeisen Bank include accesul clientilor la toate platformele bancii printr-un instrument unic, in conditii de securitate. Cardul cu cip permite adaugarea, in timp, a unor noi functionalitati. Astazi facem un prim pas prin unificarea accesului la Internet banking cu accesul la tranzactiile pe canale specifice cardului de credit”, a declarat Razvan Munteanu, vicepresedinte Diviza Retail, Raiffeisen Bank.
Cardurile de credit si de debit Raiffeisen Bank vor fi treptat inlocuite cu carduri cu cip, considerate a fi de ultima generatie din punct de vedere al securitatii tranzactiilor, dar si din punctul de vedere al functionalitatilor care pot fi adaugate.
Raiffeisen Bank detine un portofiu activ de 326.000 carduri de credit. Din numarul total de clienti de card de credit, peste 70% sunt utilizatori activi, volumul liniilor de credit acordate pe carduri a atins 900 milioane lei, iar valoarea tranzactiilor in semestrul 1 din 2009 a ajuns la 380 milioane lei, in crestere cu 20% fata de aceeasi perioada a anului trecut.
Banca are peste 1,97 milioane de clienti persoane fizice, aproape 100.000 IMM-uri si peste 6.800 corporatii mari si medii.