Din intregul portofoliu, 350 de carduri sunt pentru cumparaturi (de credit).
Totodata, reteaua de ATM-uri (bancomate) s-a majorat cu circa 100 de unitati, pana la 1.000 la nivelul intregii tari, iar numarul EPOS-urilor (electronic point of sales – terminale electronice operationale la comercianti pentru plata cu card) a ajuns in prezent la 10.000, comparativ cu 9.200 la sfarsitul anului trecut.
„Tranzitia de la metodele de plata clasice, in numerar, la folosirea canalelor electronice este un proces de durata si presupune implicarea tuturor jucatorilor de pe piata bancara, insa si a furnizorilor de produse si servicii care pot sa incurajeze platile electronice. Semne bune avem. Platile cu cardul la comercianti au crescut la Raiffeisen Bank in prima jumatate a acestui an cu 22% fata de primul semestru din 2010”, a spus Titi Stoenescu, director executiv in cadrul bancii.
Raiffeisen Bank a lansat in urma cu an programul „Multishop – rate fara dobanda” prin care se pot plati bunuri in rate in magazinele partenere, direct la casa sau pe Internet (in magazine virtuale partenere). Programul functioneaza in peste 1000 de locatii ale celor mai mari retele de magazine: Altex, Domo, Media Galaxy, B&B Collection, Leonardo, magazinele eMAG, Cellini, Musette, Bigotti, Intersport, Reteaua Privata de Sanatate Regina Maria, agentii de turism Prestige Tours, Perfect Tours etc. In prezent sunt active in program peste 2.000 de terminale de plata prin card.
Banca si-a adugat in portofoliu in prima jumatate a acestui an doua carduri de debit cobrand – unul cu FC Steaua si unul cu [url=https://www.dailybusiness.ro/stiri-finante-banci/raiffeisen-bank-ofera-smurd-0-5-din-tranzactiile-facute-la-comercianti-cu-un-card-co-brand-64411/]Fundatia pentru SMURD[/url].
„Lansarea unor carduri co-brand cu organizatii din domenii diverse (social, educatie, sport, mediu, arta si cultura) va continua”, a spus Magda Sandulescu, director managementul pasivelor la Raiffeisen Bank.
Raiffeisen Bank are o retea de 540 de agentii in toata tara care deservesc aproximativ 2 milioane clienti persoane fizice, 100.000 de IMM-uri si peste 6.800 corporatii mari si medii.