Acest serviciu asigura tot sistemul de plata, dupa momentul in care clientul alege biletul si pana la transferul sumelor in contul companiei, inclusiv suport pentru reconciliere automata. Serviciul a fost implementat de o echipa mixta de la Raiffeisen Bank, CFR Calatori, Informatica Feroviara, Printec si IIRUC.
Gara de Nord este prima gara din tara in care vor fi montate automate de vanzare a legitimatiilor de calatorie, cu touch-screen si cititor de card (POS) incorporat. Automatele permit emiterea legitimatiilor, rezervarea locurilor si obtinerea de informatii privind mersul trenurilor, iar plata se face prin card.
In cursul anului 2009, Raiffeisen Bank si CFR Calatori au lansat si serviciul de incasare pentru plata online a biletelor CFR, prin care clientii pot achizitiona bilete nominale de pe pagina CFR Calatori, cu anticipatie de pana la 30 de zile.
Raiffeisen Bank executa pentru comercianti aproape 2 milioane de tranzactii in fiecare luna, atat prin echipamente electronice POS instalate in magazine, cat si prin internet pentru comertul electronic online (e-commerce).
Raiffeisen Bank este o banca universala care ofera produse si servicii persoanelor fizice, IMM-urilor si corporatiilor, avand 559 de unitati in intreaga tara.
Banca are peste 1,97 milioane de clienti persoane fizice, aproape 100.000 IMM-uri si peste 6.800 corporatii mari si medii.