„Totalul cheltuielilor cu aceasta campanie se ridica la aproximativ 130-150.000 euro, bani cheltuiti in mare parte pe inchirieri de spatii, materiale promotionale si amenajarea locatiilor”, a spus Ionut Costea, presedintele bancii, pentru NewsIn.
Banca va inaugura aproximativ 50 de sucursale mobile in principalele retele de retail din tara (supermarketuri, mall-uri, centre comerciale).
„Incepand cu anul viitor, vom demara o campanie de promovare a produselor noastre intr-o noua forma de prezentare. Vom structura portofoliul de produse in trei categorii: produse destinate economisirii, produse destinate creditarii si produse de economisire-creditare”, a declarat Costea.
Conducerea bancii a anuntat, in prima parte a anului, ca se asteapta sa treaca pe profit din 2008-2009 si ca vrea sa ajunga la finalul acestui an la un volum al finantarilor de 50 milioane euro, dupa ce anul trecut a acordat primele credite pentru locuinte in sistem de economisire-creditare, in valoare de 2 milioane euro.
Tot in prima parte a anului, banca a estimat dublarea activelor la 135 milioane euro in 2007, cresterea volumului depozitelor atrase de la clienti, de la 55 milioane euro la sfarsitul anului trecut la 75 milioane euro la finalul acestui an si sporirea numarului de clienti de la 100.000 la 170.000.
Raiffeisen BPL a estimat si o crestere a sumei medii contractate la aproximativ 6.000 euro pe client, dupa ce anul trecut media a fost de 5.000 euro, iar in 2005, de 4.500 euro.