In trimestrul al doilea, vanzarile au avansat cu 25%, la 395 milioane de dolari (286 milioane de euro).
India, Rusia, Ucraina, Romania si Africa de Sud raman principalele zone de crestere, la nivelul pietelor emergente.
La nivel global, in primul semestru al anului 2007, Ranbaxy Laboratories a inregistrat vanzari de 750 milioane de dolari (543 milioane de euro), in crestere cu 17% fata de aceeasi perioada a anului trecut.
Profitul inainte de impozitare, dobanzi, deprecieri si amortizari (EBITDA) s-a cifrat la 98 milioane de dolari (71 milioane de euro), reflectand o marja de profitabilitate de 13%, raportata la vanzari.
Ranbaxy urmareste sa devina unul dintre primii cinci producatori de medicamente generice, cu vanzari anuale de 5 miliarde de dolari, pana in 2012. In Romania, Terapia Ranbaxy a inregistrat, anul trecut, o crestere a cifrei de afaceri de 50%, comparativ cu 2005 si o cota de piata de 5,6%.
Pentru acest an, compania a anuntat investitii de 10 milioane de dolari pentru continuarea dezvoltarii, cercetarii si mentinerii standardelor la unitatea de productie de medicamente din Cluj-Napoca.
Compania a anuntat ca va lansa in acest an 40 de produse noi, dintre care 20 au obtinut deja autorizatia de punere pe piata de la Agentia Nationala a Medicamentului.
Compania a estimat vanzari de 170 milioane de dolari (123 milioane de euro) pentru anul in curs, din care 20 milioane de dolari (14,5 milioane de euro) exporturi, functie de cererile care vor fi exprimate de filialele Ranbaxy din diferite state.
Ranbaxy a achizitionat anul trecut o detinere de 96% la compania Terapia Cluj-Napoca, pentru suma de 324 milioane dolari.