Pe segmentul cardurilor de credit, romanii au cea mai mare incredere in cardurile emise sub sigla procesatorului de plati Visa, pentru al treilea an consecutiv.
Totodata, in randul companiilor de asigurari, in topul increderii consumatorilor romani in 2009 se situeaza societatea ING Asigurari de Viata. In anii precedenti, aceasta pozitie a fost ocupata de Asirom.
Reader’s Digest „Most Trusted Brands” este un studiu anual realizat prin chestionar deschis (respondentilor nu li s-a pus la dispozitie o lista de branduri din care sa aleaga) si in care consumatorii au listat marcile favorite in 100 de categorii.
La nivel european, studiul a fost realizat pe un esantion de peste 23.000 de cititori din 16 tari: Austria, Belgia, Cehia, Finlanda, Franta, Germania, Ungaria, Olanda, Polonia, Portugalia, Romania, Rusia, Spania, Suedia, Elvetia si Regatul Unit al Marii Britanii.
Romania este inclusa in studiul realizat de Reader’s Digest din 2007.