Magazinul de la Craiova are o suprafata de 6800 metri patrati, o galerie comerciala de 10.000 metri patrati si pune la dispozitia clientilor 400 de locuri de parcare.
Pana la sfarsitul lui 2006, oficialii Real si-au propus deschiderea de inca doua centre comerciale in Romania.
Compania germana Real International Holding, asociat unic al Real Hypermarket Romania, a aprobat recent majorarea cu 15 mil. euro (52,9 mil. lei) a capitalului social al subsidiarei romanesti.
„Majorarea capitalului social al Real Hypermarket are drept scop sustinerea planului de expansiune rapida, urmarind dezvoltarea unei retele nationale puternice de hipermarketuri Real in centrele economice importante din Romania. Actionarii Real International Holding au aprobat majorarea la inceputul lui septembrie”, a declarat directorul Real Hypermarket Romania, John Rix, citat de NewsIn.
Real Hypermarket a intrat pe piata din Romania in 2005 prin deschiderea primul magazin la Timisoara. Alte trei amplasamente au fost deschise in Constanta, Oradea si Sibiu. Investitiile in cele patru magazine depasesc 53 mil. euro, potrivit oficialilor companiei.
„Piata romaneasca a devenit deosebit de dinamica in ultimii ani pe segmentul de retail, tocmai acesta este si motivul pentru care am ales o expansiune sustinuta. Preconizam ca pana la finele anului 2007 sa avem 15 magazine Real in centre economice importante ale tarii, iar pana la sfarsitul lui 2008 reteaua sa cuprinda 21 de magazine”, a declarat John Rix.
Oficialul Real Hypermarket estimeaza investitii totale de 400 mil. euro, pana in 2008, pentru formarea retelei de magazine din Romania.
Conceptul hypermarketului Real presupune un spatiu de vanzari cu suprafata intre 6.000-8.000 metri patrati aferent magazinului Real si spatiu de galerie care variaza intre 5.000 si 15.000 de metri patrati in functie de amplasare. Complexul comercial ofera produse de uz cotidian, de la alimente, electrocasnice, IT si pana la imbracaminte, incaltaminte si jucarii. Galeria din fata hypermarketului Real ofera o serie de posibilitati care vin in completarea gamei sortimentale a hypermarketului si cresc atractivitatea fiecarei locatii.
Divizia Real Hypermarket este parte a grupului Metro, prezent in 30 de tari si care opereaza peste 2.200 de magazine unde lucreaza aproximativ 250.000 de angajati.