Real Hypermarket Timisoara II este situat in partea de sud a orasului si este cel de al patrulea magazin deschis anul acesta de catre companie. Magazinul se intinde pe o suprafata total construita de 14.000 metri patrati si dispune de o suprafata de vanzare de 7.500 mp. Hipermarketul beneficiaza de 1.000 de locuri de parcare si comercializeaza o gama de peste 40.000 de produse alimentare si nealimentare.
Conceptul hipermarketului Real presupune un spatiu de vanzari cu suprafata intre 6.000-8.000 mp, aferent magazinului Real si spatiu de galerie care variaza intre 5.000 si 15.000 mp, in functie de amplasare.
Galeria comerciala se intinde pe un spatiu total de 10.000 mp si reuneste 31 de magazine cu profiluri diferite: telefonie mobila, drogherie, decoratiuni interioare, mobila, imbracaminte si incaltaminte.
Real a intrat pe piata romaneasca in 2006 si pana la sfarsitul anului viitor intentioneaza sa aiba operationale 21 de hipermarketuri, din care 4 in Bucuresti. Suma totala investita in cele 11 magazine functionale in prezent este de peste 200 milioane de euro.
Divizia Real Hypermarket face parte din grupul Metro, unul dintre cei mai mari retaileri din lume, prezent in 31 de tari, cu peste 2.400 de unitati, in care lucreaza in jur de 270.000 de angajati.