„Piata romaneasca a devenit deosebit de dinamica in ultimii ani pe segmentul de retail, tocmai acesta este si motivul pentru care am ales o expansiune sustinuta”, a declarat John Rix, directorul Real Hypermarket Romania. „Preconizam ca pana la finele anului 2007 sa avem 15 magazine Real in centre economice importante ale tarii, iar pana la sfarsitul lui 2008 reteaua sa cuprinda 21 de magazine”, a mai declarat acesta.
Investitiile in reteaua de unitati vor fi finalizate pana la sfarsitul anului 2008. In prezent, reteaua de Real Hypermarket include patru magazine, amplasate in Timisoara, Constanta, Oradea si Sibiu, care au fost deschise cu o investitie de 50 mil. de euro.
Conceptul hipermarketului Real presupune un spatiu de vanzari cu suprafata intre 6.000-8.000 metri patrati aferent magazinului Real si spatiu de galerie care variaza intre 5.000 si 15.000 de metri patrati in functie de amplasare. Complexul comercial ofera produse de uz cotidian, de la alimente, electrocasnice, IT si pana la imbracaminte, incaltaminte sau jucarii.
Recent, Real Hypermarket a preluat magazinele din Germania ale lantului american Wal-Mart si magazinele franceze de sub brand-ul Geant din Polonia. Real intentioneaza sa isi extinda si reteaua din Rusia, prin achizitia hypermarketurilor Marktkauf.