Conceptul hipermarketului Real presupune un spatiu de vanzare cu suprafata intre 6.000-8.000 metri patrati si un spatiu de galerie care variaza intre 5.000 si 15.000 mp, in functie de amplasare.
Complexul comercial ofera produse de uz cotidian, de la alimente, electrocasnice, IT si pana la imbracaminte, incaltaminte jucarii si altele.
„Real a deschis in Bucuresti primul hipermarket cu program non-stop din Romania, urmand ca celelalte trei magazine care vor fi inaugurate in Capitala sa aiba acelasi program de functionare. Pe viitor, este posibil ca programul non-stop sa fie extins si in alte hipermarketuri Real din afara Capitalei”, au declarat reprezentantii companiei.
Real Hypermarket a anuntat, totodata, ca va schimba de la 1 februarie programul magazinelor sale din tara. Acestea vor fi deschise cu doua ore mai devreme, indiferent de ziua saptamanii. Hipermarketul din Bucuresti va functiona in continuare non-stop.
Real Hypermarket, divizia de vanzari cu amanuntul a grupului german Metro, a intrat pe piata romaneasca in 2006 si opereaza in prezent 14 hipermarketuri in tara. Pana in prezent suma totala investita in cele 14 magazine este de peste 260 milioane de euro.