El a declarat ca nu poate estima cand va stagna nivelul acestora.
Banca opereaza pe patru segmente: retail, IMM, corporate si divizia pentru medici. Rekkers a mentionat ca divizia pentru medici a bancii inregistreaza cele mai putine restante, un comportamente destul de bun la plata avand si clientii de pe sectorul retail (persoane fizice).
„IMM-urile au suferit destul de mult in ultima perioada”, a spus seful Bancii Transilvania. El a completat insa ca banca va continua sa-si adreseze serviciile cu predilectie intreprinderilor mici si mijlocii, iar la anul va lansa noi produse pentru acest segment.
Totodata, in ultimul timp a crescut numarul creditelor noi acordate de banca, a mai spus seful BT.
Banca si-a propus ca in perioada urmatoare sa isi extinda reteaua de sucursale.
Majoritatea serviciilor oferite in prezent de sucursalele bancare, respectiv deschideri de depozite, retrageri le numerar, plati de facturi si schimb valutar sunt disponibile si la ATM-uri, asa incat multe banci si-au extins punctele de lucru cu clientii amplasand bancomate in diverse zone.
Rekkers a mentionat insa ca prefera extinderea prin sucursale, deoarece romanii nu sunt inca obisnuiti sa faca aceste operatiuni la ATM.
Tot in 2011 banca va demara inrolarea majoritatii cardurilor la tehnologia EMV. Banca a inceput deja sa inroleze cardurile de credit la noua tehnologie, a spus Rekkers.
Profitul net al Bancii Transilvania a crescut cu 44% in primele 9 luni ale acestui an, pana la 69,7 mil. lei. Creditele neperformante, cu restante mai mari de 90 de zile, reprezinta 6,92% din totalul portofoliului de credite, in crestere cu circa 2 puncte procentuale fata de inceputul anului.
Banca avea la finalul lunii septembrie 1.375.000 clienti activi si 530 de sucursale. Tot atunci, banca avea 1,8 milioane de carduri valide si o retea de aproape 800 de ATM-uri.