“A privatiza o societate atunci cand
ea inregistreaza pierderi foarte mari este o greseala, o abordare
nerecomandata de niciun manual de management. Astept sa vad o decizie
finala din partea CSAT cu privire la privatizarea CFR Marfa.
Propunerea mea este ca aceasta societate sa nu fie privatizata decat
intr-un procent de maximum 20%. Pana atunci doresc sa numim un
management performant, un management privat la aceasta companie, sa o
aducem sa joace corect, cinstit si in termenii concurentiali”, a
spus ministrul Transporturilor pentru Agerpres.
CFR Marfa,
companie aflata pe calendarul privatizarilor nu a putut fi
privatizata in 2012 deoarece Consiliul Suprem pentru Apararea tarii a
respins privatizarea pachetului majoritar de actiuni la societate,
fiind considerata companie de interes strategic.
Desi fusese
trecuta in memorandumul incheiat cu institutiile financiare
internationale, Ministerul Transporturilor si Infrastructurii a
anuntat in luna octombrie ca finalizarea privatizarii integrale a CFR
Marfa in 2012, conform memorandumului cu FMI, va fi amanata in lipsa
unui aviz din partea Consiliului Suprem de Aparare a tarii.