Casa de productie Mandragora Movies a apelat la Re:ply atat pentru realizarea materialelor de prezentare la Festivalul de Film de la Venetia, cat si pentru campania dedicata lansarii pentru publicul roman, se arata in comunicat.
Re:ply a realizat intregul pachet de materiale de comunicare constand in afise, print ad, seturi de carti postale, leaflet, decorare de cinematograf la premiera, website, mapa si press-kit compus din digipack cu DVD.
Filmul intra in cinematografele din Romania incepand cu 2 octombrie.
„Desi in Romania realizarea unor astfel de materiale este inca la inceput, dat fiind ca doar de citiva ani filmele care participa la festivaluri sint promovate corect, pentru Re:ply conceptia si productia materialelor pentru „Francesca” nu a reprezentat o noutate. Agentia noastra a realizat anterior materialele de promovare pentru filmele Moartea Domnului Lazarescu si Megatron, pentru Festivalul de la Cannes”, a spus Cristina Armas, account manager la Re:ply.
„Francesca este un film despre criza de identitate cu care se confrunta societatile din fostele tari comuniste din cauza lipsei de repere si valori. Este o poveste contemporana despre familie, despre relatii, despre nevoia de a avea incredere unii in ceilalti si despre necesitatea de a infrunta riscurile; este si o oglinda a acestei lumi violente, agresive si nesigure”, a declarat regizorul Bobby Paunescu.
Francesca (rol jucat de Monica Birladeanu) este o educatoare de 30 de ani care vrea sa emigreze in Italia. Cu ajutorul unui intermediar, reuseste sa-si gaseasca un loc de munca in Milano, dar reactiile contradictorii ale familiei si prietenilor la aflarea vestii o fac sa ezite in ceea ce priveste plecarea. Iar atunci cind Francesca afla ca prietenul ei (Mita, interpretat de Dorian Boguta) nu poate returna camatarilor banii imprumutati pentru o afacere, lucrurile se complica si deciziile devin din ce in ce mai greu de luat.
Bobby Paunescu a dat numele filmului dupa Francesca Cabrini, sfinta patroana a imigrantilor, care a trait la sfarsitul secolului al XIX-lea. Ea ii ajuta pe italienii care imigrau in America sa se integreze intr-o societate in care erau victime ale prejudecatilor si intolerantei, motiv pentru care a fost sanctificata.
Regizorul crede ca acum Italia este pentru romani ceea ce era atunci America pentru italieni: „tara fagaduintei”, un loc plin de posibilitati unde oamenii vor sa-si construiasca o viata mai buna.
Echipa Re:ply implicata in proiect a fost alcatuita din: Iulian Puiu – managing partner & creative director, Solene Cesbron – art director, Cristina Armas – account manager si Cristian Herta – DTP.