„Initial am vrut sa intram in Romania prin achizitionarea lantului de supermarketuri Artima, dar am pierdut batalia in fata Carrefour Romania”, a spus pentru NewsIn Stefan Kossev, directorul general al lantului de supermarketuri Piccadilly, achizitionat anul trecut de Delta Maxi.
„Momentan realizam studii pentru a cunoaste piata romaneasca mai bine si pentru a identifica un alt potential jucator existent pe segmentul de supermarketuri pe care l-am putea prelua”, a adaugat Kossev.
Grupul Delta Maxi este interesat si de realizarea unui proiect greenfield (constructia unui magazin de la zero – n.r.) pentru intrarea in Romania, dar acest lucru ar presupune investitii mult mai costisitoare, motiv pentru care compania doreste preluarea unui lant deja existent.
„Achizitionarea unui jucator local ar insemna pentru noi costuri mai mici dar si o mai buna organizare si penetrare a pietei . Cu siguranta, primele magazine nu vor fi deschise in nordul Romaniei, deoarece ar presupune costuri ridicate cu logistica”, a mentionat reprezentantul Delta Maxi.
Piccadilly controleaza 11 magazine in Bulgaria si intentionaeza sa mai deschida 6 unitati in acest an. Lantul de supermarketuri are 1.800 de angajati si a realizat o cifra de afaceri de 110 milioane de euro in 2007.
Delta Maxi a achizitionat Piccadilly anul trecut si opereaza magazine in Serbia, Bosnia si Muntenegru.