Noul hipermarket din Braila va avea o suprafata de 13.000 metri patrati, din care 8.000 metri patrati va fi spatiul destinat vanzarii. Centrul comercial include o galerie comerciala de 2.000 mp, un mall de 9.000 mp, un magazin de tipul ” do-it-yourself ” si un magazin de electronice si electrocasnice.
„Si in 2008-2009 vom continua strategia alerta de dezvoltare, cand vom mai deschide noi hipermarketuri Carrefour in: Oradea, Arad, Pitesti, Suceava, un al doilea hipermarket la Braila, un al doilea la Iasi, inca doua la Bucuresti, in Vitan si Berceni, si un al doilea la Constanta” a declarat Jacobo Caller, directorul general Carrefour Romania.
Investitia medie pentru o unitate Carrefour va fi de circa 20 milioane de euro.
In noiembrie, Carrefour Romania a intrat si pe segmentul supermarketurilor, prin semnarea unui acord de preluare a lantului de magazine Artima, pentru 55 milioane de euro, cu scopul de a-si consolida pozitia de piata. Reteaua Artima opereaza 21 de supermarketuri, concentrate in vestul tarii, cu o suprafata totala de vanzari de 21.000 de metri patrati.
Retailerul francez Carrefour estimeaza ca va realiza o cifra de afaceri de peste 1 mld. euro in 2008 si de 800 mil. euro anul acesta in Romania, in crestere cu peste 30% fata de 2006, a declarat anterior Jacobo Caller.