Revolut anunţă că îşi intensifică activitatea de banking pentru afaceri, întrucât încasările globale anuale ale ofertei sale business-to-business (B2B) au depăşit 500 de milioane de dolari.
În România, volumul tranzacţiilor procesate lunar a ajuns aproape de 345 de milioane de euro. Potrivit sursei citate, compania continuă să îşi extindă amprenta la nivel global cu lansarea Revolut Business în Singapore. Această mişcare aduce numărul total de pieţe în care Revolut Business este activ la 40. Această creştere accelerată va continua în contextul în care Revolut Business integrează peste 20.000 de întreprinderi în fiecare lună, acestea alăturându-se sutelor de mii de afaceri active lunar. În România, Revolut Business înregistrează o medie de aproape 1.000 de afaceri noi active în fiecare lună, în creştere cu 101% faţă de ultimele 12 luni.
„Revolut a lansat miercuri Revolut BillPay pentru a răspunde în continuare cererii tot mai mari de servicii bancare mai bune pentru întreprinderi. Integrat cu principalele programe de contabilitate, inclusiv QuickBooks, Xero şi FreeAgent, Revolut BillPay este conceput pentru a economisi timp în gestionarea şi plata facturilor către furnizori din peste 150 de destinaţii cu doar câteva clicuri. Întreprinderile pot minimiza efortul manual, pot beneficia de controale ale cheltuielilor şi reguli de aprobare şi pot obţine o supraveghere completă a operaţiunilor lor, eliberându-şi timpul pentru creşterea afacerii”, se arată în comunicat.
Revolut Business ajută companiile să pătrundă pe noi pieţe şi să economisească atunci când transferă bani în peste 150 de ţări. În acest an a introdus IBAN-uri locale într-o serie de pieţe europene, făcând plăţile locale şi mai transparente.
Potrivit comunicatului, Revolut Business a introdus Push-to-Card, o modalitate simplă pentru întreprinderi de a plăti clienţii şi contractorii ca un localnic, la nivel global şi în câteva minute; cu 78 de ţări acoperite în peste 50 de monede locale. Întreprinderile au nevoie doar de un număr de card (şi un nume), în timp ce utilizatorii beneficiază automat de ratele de schimb valutar ale Revolut pentru plăţile internaţionale.
Comercianţii din întreaga lume folosesc Revolut Pay pentru a accepta plăţi cu clienţi de renume, inclusiv Aer Lingus, Kiwi şi French Connection. Pentru a continua să răspundă unei cereri în creştere rapidă, Revolut va continua să crească opţiunile de acceptare a plăţilor prin lansarea unui terminal de plată pentru întreprinderile mari. Anul acesta Revolut Business şi Meridian Taxi au încheiat un parteneriat prin care compania bucureşteană de mobilitate urbană şi-a echipat cele 1000 de taxiuri cu terminale de plăţi Revolut Reader.
„Modelat pe baza experienţei noastre de a servi milioane de clienţi retail, Revolut Business se dezvoltă rapid. În ultimul an, am făcut paşi uriaşi în misiunea noastră de a fi sistemul de automatizare financiară numărul unu pentru întreprinderi şi am adus recent produsul în Singapore. Cu sprijinul unui număr semnificativ şi în creştere de clienţi, intensificăm agresiv activitatea B2B şi suntem pregătiţi să revoluţionăm sistemul bancar pentru şi mai multe întreprinderi din întreaga lume”, a declarat James Gibson, head of Revolut Business.
Revolut Business este platforma financiară automatizată pentru întreprinderi, ajutând start-up-urile, scale-up-urile şi întreprinderile să accepte şi să efectueze plăţi la nivel global, să schimbe bani la rate avantajoase şi să îşi gestioneze cheltuielile.
Revolut anunţă că a depăşit pragul de 4 milioane de clienţi persoane fizice în România, adăugând peste 1 milion de utilizatori activi la baza de clienţi din această piaţă, în mai puţin de un an. Romania este, în continuare, prima sa piaţă din UE după numărul de clienţi retail şi a doua după Regatul Unit, la nivel global
”Fintech-ul global cu peste 45 de milioane de clienţi retail, a depăşit pragul de 4 milioane de clienţi retail în România, prima sa piaţă din UE după numărul de utilizatori activi şi a doua cea mai mare, după Regatul Unit, la nivel global. Banca digitală a procesat în ultimele 7 luni întregi, în medie, 103 milioane de tranzacţii pentru clienţii de pe piaţa locală, iar o treime dintre acestea au reprezentat plăţi cu cardul (33 milioane de plăţi)”, anunţă banca.
Cu un număr în creştere de clienţi care folosesc Revolut ca un cont bancar principal, baza de clienţi s-a dublat în ultimele 24 de luni, în condiţiile în care în iulie 2022 avea 2 milioane de clienţi activi.
Un client român mediu a realizat 19 plăţi / lună în prima jumătate a anului 2024.
Suma medie cheltuită pentru achiziţii de diverse mărfuri şi servicii, în primele şase luni ale anului, a fost de 384 euro (1.910 lei) per client.
Utilizatorii români au realizat peste 33 de milioane de plăţi cu cardul, ca medie lunară, în perioada 1 ianuarie 2024 – 15 august 2024.
În ultimele 12 luni complete, 79% dintre plăţile cu cardul au fost efectuate la comercianţi locali.
Suma medie economisită de un client din România, în perioada februarie – iulie 2024, a fost de 746 euro (3.711 lei).
Cea mai mare sumă totală a transferurilor internaţionale de bani efectuate dintr-o ţară străină în România a provenit din Regatul Unit (916 milioane de euro, în ultimele 12 luni complete)
Top 10 ţări de unde s-au trimis sume importante de bani către utilizatorii din România, în ultimele 12 luni complete: Regatul Unit, Germania, Irlanda, Franţa, Olanda, Italia, Belgia, SUA, Spania şi Elveţia.
Suma medie primită de un utilizator din România sub formă de transferuri internaţionale, în ultimele 12 luni, a fost de 2.326 de euro (+5,37% faţă de anterioara perioadă de 12 luni complete).
Suma medie trimisă de un utilizator român către destinatari din alte ţări a fost de 1.774 euro, în ultimele 12 luni (+3% faţă de anterioara perioadă de 12 luni complete).
Portofoliul de investiţii în produsele oferite de Revolut este de 1.855 euro per client (în primele şase luni ale anului).
Românii care au călătorit şi au folosit Revolut în străinătate în prima parte a vacanţei de vară (iulie şi prima jumătate a lui august) au cheltuit cel mai mult în Italia (42 milioane de euro), în Germania (38 milioane de euro) şi Grecia (36 milioane de euro).