Începând din ianuarie 2025, ING Bank România a implementat o serie de modificări importante în aplicația Home Bank, oferind clienților mai multe funcționalități pentru gestionarea conturilor și depozitelor din confortul casei. Printre noile caracteristici se numără posibilitatea de a adăuga utilizatori secundari la depozitele la termen, astfel încât clienții pot oferi acces la economiile lor persoanelor apropiate, cum ar fi membrii familiei sau partenerii financiari, potrivit bugetul.ro.
Te-ar mai putea interesa și: ING Bank își extinde ofertele în România. Noul serviciu promite să schimbe regulile!
foto: ING Bank
Această nouă opțiune îmbunătățește semnificativ gestionarea economiilor în cadrul familiilor sau al parteneriatelor financiare, oferind părinților posibilitatea de a acorda acces copiilor lor la fonduri sau partenerilor de afaceri să administreze economiile comune. De asemenea, clienții ING beneficiază de un alt avantaj important: banca a încheiat un parteneriat cu Evidența Populației pentru actualizarea automată a datelor clienților.
ING Bank România a obținut recent și un alt succes semnificativ în sectorul bancar, fiind desemnată lider în ceea ce privește loialitatea clienților, conform unui studiu realizat de Global Banking Benchmarks Report. Conform cercetării, banca a excelat la categoria „cont curent”, câștigând aprecierea clienților pentru produsele sale.
Acest succes vine într-un moment aniversar important, în care ING Bank sărbătorește 30 de ani de activitate pe piața locală, iar reprezentanții băncii își exprimă recunoștința față de cei 1,8 milioane de clienți care au demonstrat loialitate față de serviciile oferite, dar și față de cei aproximativ 4.000 de angajați care lucrează continuu pentru a oferi soluții financiare de top.
„Ne bucură foarte mult această recunoaștere din partea clienților, mai ales că 2024 este un an aniversar, în care ING Bank împlinește 30 de ani de activitate pe plan local. Misiunea noastră, de a oferi excelență în experiența oferită clienților și de a inova în permanență prin digitalizare, a fost astfel îndeplinită, iar acest lucru ne motivează ca, în fiecare zi, să ne străduim să oferim servicii din ce în ce mai bune.
Suntem recunoscători celor 1,8 milioane de clienți care au arătat că ne sunt loiali și care apreciază modul în care am construit experiența lor în utilizarea conturilor curente de la ING Bank. De asemenea, le mulțumim celor aproximativ 4.000 de colegi care lucrează pentru brandul ING și au muncit din greu pentru a oferi clienților noștri cele mai bune soluții pentru nevoile lor”,a spus Roxana Petria Tribe Lead Customer Engagement, Retail Banking, ING Bank România.
Te-ar mai putea interesa și: Anunț major pentru clienții ING Bank. Se aplică urgent începând cu 11 septembrie