Pe plan mondial, vanzarile totale ale grupului pe primele sase luni din 2007 au urcat cu 5,2% fata de aceeasi perioada din anul trecut, pana la 14,8 miliarde euro.
In Europa de Vest, Metro Cash&Carry a realizat o crestere mai mica a vanzarilor, de 0,4%, pana la 6 miliarde de euro. Cele mai bune rezultate au fost raportate in Franta si Spania, iar in Marea Britanie, grupul a inregistrat o scadere a vanzarilor.
Pe piata din Germania, vanzarile Metro au scazut cu 1,1%, pana la 2,7 miliarde euro.
Grupul si-a inceput activitatea in Romania in octombrie 1996, prin deschiderea primului centru de distributie din Bucuresti. In prezent, reteaua de magazine Metro Cash&Carry Romania numara 23 de centre de distributie in Bucuresti (4 centre), in Brasov, Constanta si Timisoara cate doua centre si cate unul in fiecare din orasele Cluj, Bacau, Iasi, Craiova, Baia Mare, Galati, Ploiesti, Oradea, Sibiu, Suceava, Pitesti, Targu Mures si Arad
Grupul Metro, cu sediul principal in Germania a inregistrat, in 2006, vanzari de 60 miliarde euro. Compania numara 270.000 angajati si opereaza in aproximativ 2.400 de locatii din 30 de tari.