ING Romania a atins o cota de piata de 4,5% pe segmentul de retail, datorita lansarii in 2004 a retelei de unitati ING Selfbank. Numarul de unitati ale bancii in Romania a crescut la 104 la finele trimestrului al treilea, iar numarul de clienti s-a ridicat la 248.000, conform rapoartelor publicate pe site-ul ING.
Extinderea retelei de unitati din Romania, Polonia si India a contribuit si la cresterea cu 1,8% a numarului de angajati a diviziei de retail banking a ING, la peste 37.500.
Costurile suplimentare generate de deschiderea de noi unitati in Romania, Polonia si India au fost compensate de scaderea cheltuielilor in Olanda. Cheltuielile operationale ale diviziei de retail au scazut in trimestrul al treilea cu 2,8%, pana la 973 de milioane de euro.
Grupul ING a raportat o scadere cu 16% a profitului net in trimestrul al treilea, la 1,57 miliarde de euro, comparativ cu 1,88 miliarde de euro in perioada similara a anului trecut. Scaderea profitului s-a datorat scaderii spreadului intre dobanzile cerute la credite si cele oferite la depozite, dar si a rezultatelor mai slabe ale diviziei de asigurari.
Profitul brut al operatiunilor bancare ale grupului ING a scazut cu 8,6% pana la 1,13 miliarde de euro, in timp ce profitul obtinut de divizia de asigurari a fost de un miliard de euro, in scadere cu 7%.
Activele totale ale grupului au crescut in trimestrul al treilea cu 5,8%, atingand un nivel de 569,3 miliarde de euro.