Opt din zece români (78%) care intenţionează să cumpere un card cadou vor face achiziţia în online, arată rezultatele unui studiu de piaţă realizat de Ipsosm, la solicitarea unei platforme de comerţ online.
Aproape jumătate dintre respondenţi (49%) dau cadoul mai departe după ce îl primesc, deoarece le este ruşine să-l returneze sau să-l schimbe cu un produs care corespunde mai mult cu ceea ce-şi doresc, de teamă să nu strice relaţiile de familie.
Alte articole: Donald Trump spune tot! Fostul președinte SUA va publica scrisorile cu celebrităţi ca Michael Jackson, prinţesa Diana sau Elton John
În acelaşi timp 78% dintre cei care intenţionează să cumpere un card-cadou, în această perioadă, vor efectua achiziţia din online, se arată într-un comunicat al eMag, transmis Agerpres.
„Uneori poate fi dificil să găseşti cadoul potrivit mai ales când cei apropiaţi sunt modeşti şi nu vor să ne determine să cheltuim pentru ei. Până nu demult, pentru a evita cadouri nedorite, eram obişnuiţi fie să le oferim cash cu care să îşi cumpere ce vor ei, fie sa alergăm prin magazine să căutam ceva cu care să nu dăm greş, însă odată cu migrarea tot mai mare către online, există astăzi o variantă mult mai elegantă.
Tuturor celor care vor să-i surprindă pe cei dragi într-un mod plăcut le punem la dispoziţie Cardul cu milioane de idei, care reprezintă răspunsul nostru la „mai bine ia-ţi tu ce vrei”. Cardul poate fi o soluţie salvatoare pentru ultimele zile dinainte de Crăciun când nu mai ai timp să alergi prin magazine sau pentru orice altă ocazie din an, de la botez sau zi de naştere până la mărţişor sau căsătorie”, a declarat Irina Pencea, Chief Marketing Officer la eMag.
Retailerul online a lansat „Cardul cu milioane de idei”, care poate fi oferit cu orice ocazie, fie de Sărbători, fie la evenimentul de căsătorie sau botez. Astfel, cu ajutorul acestui instrument de plată, cel care îl primeşte poate achiziţiona din platformă orice îşi doreşte dintre cele peste 12 milioane de produse, în funcţie de suma disponibilă selectată de cel care îl oferă. Sumă poate fi cuprinsă între 10 şi 3.000 de lei, iar cardul ajunge imediat la destinatar, prin intermediul e-mail-ului.
Pe de altă parte, conform datelor centralizate de eMag, în perioada sărbătorilor de iarnă, în topul celor mai căutate produse se află: laptop, Lego, smartwatch, căşti, brad artificial, ceas, iPhone 13, căşti wireless, televizor, aspirator, brad natural, frigider, jucării, dezumidificator, iPhone 14 şi espressor.
Studiul comandat de eMag a fost realizat pe platforma Ipsos.Digital, în perioada 10-14 noiembrie, pe un eşantion de 10.000 de consumatori din 12 ţări, de pe cinci continente.
Citește și: Agenția românească de marketing Limitless Agency încheie anul cu o cifră de afaceri de 4 milione de euro!