„Consolidarea si cresterea
prezentei produselor Rompetrol in regiunea Marii Negre este obiectivul nostru in
perioada urmatoare, iar platforma creata de grup in tari precum Republica
Moldova, Bulgaria, Georgia, Ucraina ne va asigura dezvoltarea si atingerea
acestui scop”, a declarat vicepresedintele de retail al grupului, Titov
Buzescu.
“In plus, strategia companiei
este in acord cu economia in plina dezvoltare din Georgia, care se reflecta si
asupra pietei de profil, prin mediul concurential si conditiile macroeconomice,
dar si prin reglementari precum lipsa biocomponentilor din carburanti sau al
nivelului obligatoriu al concentratiei de sulf „, a adaugat el.
Rompetrol a intrat pe piata din Georgia la sfarsitul anului 2005, iar anul trecut a avut o cifra de afaceri de aproximativ 200 milioane de
dolari, nivel estimat si pentru
anul acesta.
In 2011 Rompetrol a
comercializat in Georgia cu 7,5% mai multi carburanti, ajungand la un volum de
150.000 de tone. Compania detine in Georgia si un depozit de carburanti, la Tbilisi, pe care l-a modernizat in urma unei investitii de aproximativ un milion de dolari.