„Extinderea Romstal in Serbia se inscrie in planurile de dezvoltare a companiei catre noi piete, preconizate pentru acest an. Principalele avantaje ale Doming d.o.o., care ne-au determinat sa luam decizia de preluare, au fost in primul rand experienta si notorietate companiei pe piata din Serbia, infrastructura solida si reteaua extinsa de magazine”, a precizat Enrico Perini, director de dezvoltare al Romstal, citat de NewsIn.
Doming detine 25-30% din piata materialelor pentru instalatii din Serbia, fiind a doua companie de profil din aceasta tara. Cu o cifra de afaceri estimata la sfarsitul anului 2007 la peste 23 milioane euro, Doming d.o.o. are acoperire nationala prin reteaua de distributie dezvoltata pe intreg teritoriul Serbiei. Magazinele partenere acopera 70% din teritoriul tarii – 20 de puncte de vanzare comercializeaza exclusiv produsele Doming, si alte 40 de magazine comercializeaza si produse de profil ale altor firme producatoare.
Reteaua proprie este formata din noua magazine localizate in principalele orase din Serbia – trei in Belgrad si cate unul in Nis, Novi Sad, Cuprja, Pozarevac, Loznica, Pojega. La aceste magazine se adauga si un centru logistic in Simnovci, aflat la 30 kilometri de Belgrad.
Romstal a inaugurat in 2007 noua filiale, noua reprezentante de tip franciza, doua depozite si un magazin cu autoservire in Bucuresti. In acest an, investitiile la nivel national si international alocate dezvoltarii companiei Romstal s-au ridicat la cifra de aproximativ 50 de milioane euro.
Compania Romstal este specializata in comercializarea echipamentelor de instalatii pentru constructii. Portofoliul companiei este grupat in sase categorii de interes, gestionate de divizii specializate – Thermo, Klima, Hydro, Sanni, Electro si Ceramic, iar oferta de produse include peste 20.000 de articole.