Pentru obtinerea acestui obiectiv, compania ofera discount de 100% pentru taxa de franciza, in valoare de 10.000 euro.
„Partenerii Romstal au acum la indemana cea mai simpla varianta de a incepe si a gestiona o afacere: taxa zero de franciza in 2009”, au spus reprezentantii Romstal.
Ei au mentionat ca investitia totala intr-un magazin Romstal, deschis in sistem de franciza, este de maxim 200 euro pe metru patrat de suprafata amenajata.
Romstal este una dintre cele mai mari companii din Romania, specializate in comercializarea echipamentelor de instalatii pentru constructii.
Portofoliul companiei este grupat in 6 categorii de interes, gestionate de divizii specializate – Thermo, Klima, Hydro, Sanni, Electro si Ceramic, iar oferta de produse include peste 20.000 de articole.
Romstal a deschis primul magazin in franciza in 1994. In prezent, reteaua companiei este formata din 110 unitati in franciza si 90 deschise in regim propriu.
Compania este prezenta in Romania cu 147 de magazine, in Republica Moldova cu 15, Ucraina – 22, Rusia -2, Serbia -12 si in Bulgaria si Italia cu cate un magazin.