Pentru realizarea diviziei de food
delivery, Sameday Courier a investit in dezvoltarea unei forte
suplimentare de livrare. Implementarea si planificarea acestei
divizii presupune si indeplinirea unor conditii speciale de
transport, cum ar fi mentinerea unei temperaturi optime pentru a nu
deteriora calitatea mancarii comandate.
„Lansam acest
serviciu impreuna cu Brasieriile DonCafe, urmand ca in perioada
imediat urmatoare sa extindem serviciul cu o gama mare de
restaurante”, a declarat Lucian Baltaru, general performance
manager la Sameday Courier.
Sameday Courier estimeaza ca, la
finalul anului viitor, aceasta divizie va reprezenta 10% din totalul
cifrei de afaceri.
Astfel, compania estimeaza pentru 2014
afaceri de aproximativ 9 milioane de lei, ceea ce inseamna ca aceasta
divizie de food delivery ar putea aduce venituri de 900.000 lei.
”Obiectivul nostru
este de a oferi o solutie pentru acele restaurante care si-ar dori sa
ofere posibilitatea livrarii la domiciliu a produselor pregatite de
ei, dar care nu au forta sau nu sunt dispusi sa investeasca in
servicii de livrare proprie. Ne adresam, de asemenea, persoanelor
care isi doresc sa manance de la restaurantul preferat fara a se
confrunta cu blocajele din trafic sau cu incercarile nenumarate de a
gasi un loc de parcare doar pentru a ajunge la restaurantul potrivit.
Desi la inceput, ne propunem sa extindem acest serviciu la nivelul
intregii capitale si chiar la nivel national”, a spus Lucian
Baltaru.
Serviciul de food delivery va fi
disponibil non-stop, iar pentru comenzile de peste 50 lei, livrarea
va fi gratuita. Sameday Courier estimeaza un numar de aproximativ 500
de solicitari ale acestui serviciu in primele doua luni de la
lansarea lui.
Pentru inceput, serviciul va fi
disponibil doar in anumite regiuni din Bucuresti, precum zona de nord
a capitalei si zonele rezidentiale din afara orasului si va demara
prin comenzile de la restaurantele Don Cafe din Bucuresti.
Sameday Courier intentioneaza sa
extinda serviciile sale speciale de livrare, pornind de la divizia de
food delivery. Pe termen lung, se urmareste dezvoltarea unei game de
servicii de personal delivery pentru persoanele fizice. Aceste
servicii vor presupune numeroase activitati pe care un curier Sameday
le va putea realiza in locul clientului: de la cumpararea anumitor
produse de larg consum sau de medicamente fara prescriptie medicala
pana la preluarea si livrarea hainelor de la spalatorie.
In primele trei luni
din 2013, Sameday Courier a inregistrat o
[url=https://www.dailybusiness.ro/stiri-companii/afacerile-sameday-courier-au-avansat-cu-20-in-primul-trimestru-88524/]cifra
de afaceri de 1,2 milioane de lei[/url], cu 20% mai mult comparativ
cu perioada similara a anului trecut. Aproximativ 55% din totalul
cifrei de afaceri pentru primul trimestru al acestui an provine din
serviciile de livrare in aceeasi zi.
Sameday
Courier estimeaza o cifra totala de afaceri de 6,5 milioane de lei
pentru anul 2013, in crestere cu 30% fata de cifra de afaceri
inregistrata la finalul anului trecut.
Pe piata locala de
curierat mai activeaza companii precum DPD, Fan Curier, Fastius
Curier sau DHL.