Compania a anuntat un profit de 596 milioane de dolari (414,17 mil. euro), sau 38 de centi pe actiune, pentru al treilea trimestru din 2007, fata de 748 de milioane de dolari (519,8 mil. euro), sau 45 de centi pe actiune, in 2006.
Aceasta scadere se datoreaza costurilor ridicate la produsele pe baza de lapte, cu toate ca vanzarile si castigurile au depasit estimarile anailistilor.
Compania si-a marit cheltuielile in sectorul de marketing, inregistrand vanzari crescute la produsele noi, chiar daca si-a majorat preturile pentru a compensa costurile ridicate ale ingredientelor, conform NewsIn.
Vanzarile companiei au crescut cu 6,2%, iar volumul, unitatea de masura a produselor livrate, a crescut cu 2%, in ciuda majorarii preturilor.
Compania planuieste sa cheltuiasca 500 de milioane de dolari (347 mil. euro) pe operatiunile de restructurare din 2007, fata de suma de 575 de milioane de dolari (400 mil. euro) , cat se estimase initial.
Kraft Foods, unul dintre cei mai importanti jucatori de pe piata ciocolatei si a cafelei, este prezenta in Romania din anul 1994, cand Kraft Foods International a achizitionat fabrica Poiana Produse Zaharoase din Brasov.