In 2006, Selena Romania a obtinut in aceeasi perioada a anului trecut o cifra de afaceri de 695.000 euro. Potrivit datelor companiei, cifra de vanzari pe segmentul spumelor poliuretanice din primul trimestru din 2007 a inregistrat de asemenea o crestere de aproximativ 55% fata de aceeasi perioada din 2006, de la 497.000 euro la 771.000 euro.
„Primul trimestrului al acestui an a reprezentat pentru noi 14% din cifra de afaceri anuala. Am estimat pentru 2007 realizarea unei cifre de afaceri de 6,25 milioane de euro, dar daca ne mentinem in acest trend cred ca putem ajunge chiar la 7 milioane de euro”, a declarat Dorin Spataru, director general Selena Romania, citat de NewsIn.
Reprezentantii companiei sustin ca in prezent piata spumelor poliuretanice din Romania a avut o valoare de circa 9-10 milioane de euro in 2006, pe fondul vanzarii a 3,5 – 4,5 milioane de tuburi de spuma anual.
Contactat de catre DailyBusiness, directorul general al diviziei din Romania, Dorin Spataru, a precizat ca nu poate face o estimare clara pentru valoarea pietei in 2007.
In 2006, Selena Romania a realizat o cifra de afaceri de 5,25 milioane de euro, in crestere cu 26% comparativ cu anul 2005.
Compania a lansat, marti, o spuma poliuretanica ecologica la mai putin de jumatate din pretul produselor similiare din UE si cu o productivitate de trei ori mai mare decat acestea, conform companiei. Tytan O2 este prima spuma poliuteranica ecologica din Romania care nu emite gaze nocive pentru utilizatori si mediu.
Grupul Selena furnizeaza produse in peste 40 de tari si opereaza in Romania prin punctele de lucru din Timisoara, Iasi si Cluj.
Compania detine in prezent opt unitati de productie si 13 filiale in Romania, Cehia, Germania, Ungaria, Kazakhstan, Ucraina, Polonia, Rusia, Slovacia, SUA, Coreea de Sud, Italia si Brazilia, producand si comercializand aproximativ zece la suta din totalul spumelor poliuretanice la nivel global.