„Ne asteptam ca majorarea vanzarilor la nivelul prognozat sa fie determinata si de complexele rezidentiale anuntate in ultimii doi ani si care anul acesta vor trece in faza de finisare”, a declarat Dorin Spataru, administratorul Selena Romania.
In 2007, Selena Romania a raportat o cifra de afaceri de 6 milioane euro, cu circa 23% mai mare decat in anul precedent.
Compania a inregistrat cele mai importante evolutii in cazul grupei adezivilor, care a crescut cu 49% si in segmentul benzilor adezive, ale caror vanzari s-au majorat cu 45%. Cresteri au fost inregistrate si pentru segmentul de produse pentru acoperisuri (+39% comparativ cu 2006) si pentru produsele de protectie a lemnului (+20%). Spumele poliuretanice ºi etansantii si-au continuat evolutia ascendenta moderata, cu vanzari in crestere cu 20%.
In vederea atingerii tintelor pe 2008, reprezentantii Selena isi propun mentinerea cotei de piata de aproximativ o treime pentru spumele poliuretanice, si sustinerea ritmului de crestere accelerata, cu valori cuprinse intre 35-54%, pe segmentele etansantilor si adezivilor pasta de montaj sau pentru pardoseli.
Anul acesta, compania se va axa pe introducerea pe piata a unor produse premium pentru aplicatii profesionale in constructii si amenajari, validate in tarile membre ale Uniunii Europene.
„Ritmul de crestere al domeniului constructiilor si potentialul nostru de dezvoltare pe anumite segmente ne determina sa schimbam abordarea. In contextul actual, nu mai exista timp pentru experimentari pe piata fara a pierde din potentialul de vanzari. De aceea, Selena Romania va opta pentru introducerea unor produse care si-au probat succesul pe pietele europene”, a incheiat Dorin Spataru.