„Abia acum (la orele 16 – n.r.) a inceput sa se deblocheze serverul si am ajuns la solicitarea cu numarul 144. Am primit mii de solicitari in ultima luna”, a spus sursa citata.
Dupa ce trimit o reclamatie catre ANPC prin mail, clientii trebuie sa ceara un numar de inregistrare de la numarul de telefon 021/9660. Numarul de inregistrare trebuie solicitat dupa aproximativ 48 de ore de la trimiterea cererii.
ANPC este obligata sa dea un raspuns solicitantului in termen de 30 – 45 de zile, dar este foarte probabil ca acest termen sa intarzie, din cauza numeroaselor cereri venite in ultimul timp, a mai spus persoana citata.
„Sunt doar trei persoane care se ocupa de reclamatiile pe Bucuresti”, a spus aceasta.
In mod normal, clientii bancari care fac plangeri impotriva bancilor ar trebui sa se adreseze comisariatelor judetene pentru protectia consumatorilor (CJPC), respectiv comisariatului pentru protectia consumatorilor al municipiului Bucuresti (CPC Bucuresti), institutii care se afla in subordinea ANPC, si care sunt imputernicite sa rezolve cazurile, au declarat oficialii ANPC pentru DailyBusiness.ro.
„ANPC doar centralizeaza toate plangerile si le da spre solutionare comisariatelor. Acestea investigheaza pangerea si, dupa caz, o resping sau amendeaza banca”, au declarat acestia.
Datele de contact ale comisariatelor si ale ANPC se regasesc pe site-ul www.anpc.ro.