„In ultimul an, mediul de business
din regiunea Bucuresti – Ilfov a devenit tot mai atent la calitatea
serviciilor de curierat, solicitand servicii premium ultra-rapide.
Timpul este o componenta importanta a derularii activitatilor de
afaceri, astfel ca serviciul Prioritar a devenit „vedeta”
in oferta noastra de servicii”, a explicat Ciprian Pulpa,
Executive Manager al Fastius Curier.
Potrivit studiilor interne realizate de
Fastius Curier in randul clientilor, dar si a altor companii
potentiali-clienti, cele mai importante valori solicitate sunt
siguranta plicurilor si a pachetelor, rapiditatea livrarilor si
profesionalismul curierilor.
„Calitatea resurselor umane a fost
mereu un capitol vital pentru Fastius Curier si, cel mai probabil,
acesta a fost principalul nostru atu` pentru cresterea noastra din
ultimii ani. Companiile-clienti nu mai pun accentul doar pe pret, isi
doresc calitate la un pret corect”, a mai spus Ciprian Pulpa.
Mediul de afaceri din Bucuresti – Ilfov
se confrunta atat cu o concurenta acerba, cat si cu traficul din
oras, care ingreuneaza de multe ori procesele de business. Astfel,
colaborarea permanenta cu o firma de curierat care sa ofere servicii
adaptate este esentiala.
Serviciul Prioritar de la Fastius
Curier garanteaza un timp de livrare de maxim 2 ore de la plasarea
comenzii. Serviciul a fost dezvoltat astfel incat sa vina in
sprijinul clientului care, odat? ce are pachetul pregatit, poate
contacta dispeceratul Fastius Curier, telefonic sau online, care ii
va trimite in cel mai scurt timp posibil cel mai apropiat curier.
Odata ce pachetul a fost preluat de catre curier, expeditorul poate
fi sigur ca acesta va ajunge la destinatie in timpul promis. Progresul comenzii poate fi urmarit pe baza codului AWB pe site-ul
www.fastiuscurier.ro, astfel expeditorul fiind informat in momentul
in care coletul trimis a fost predat in siguranta catre destinatar.
Succesul serviciului Prioritar in zona
Bucuresti-Ilfov se datoreaza si eforturilor logistice depuse de
Fastius Curier in adoptarea unor metode de transport flexibile care
sa poata fi eficiente indiferent de intensitatea traficului. Astfel
au fost integrate, pe langa masini, bicicletele si moto-scutere care
se pot strecura cu usurinta prin traficul aglomerat al orelor de
varf. Mai mult, personalul dedicat pentru acest serviciu expres de
curierat a fost instruit astfel incat sa aiba o buna cunoastere a
retelei de drumuri in care isi desfasoara activitatea.
„Experienta angajatilor este
importanta pentru Fastius Curier – curierii nostri lucreaza foarte
bine in echipa, de mult timp. De asemenea, fac echipa buna alaturi de
clienti, iar legaturile dintre oamenii de pe teren si reprezentantii
companiilor sunt de maxima importanta pentru ca totul sa decurga cat
mai bine. Este neplacut sa vezi, ca si client, ca angajatii companiei
de curierat se schimba des, ceea ce afecteaza o relatie in care
increderea si confidentialitatea sunt mai mult decat necesare”,
au explicat oficialii de la Fastius Curier.
Fastius Curier s-a impus, in cei 10 ani
de cand s-a lansat pe piata, ca serviciu de curierat premium pentru
mediul de afaceri din Bucuresti prin atentia deosebita acordata
nevoilor manifestate de clientii sai si adaptarea in functie de
tendintele manifestate de acestia in materie de servicii de curierat.
Deoarece a reusit intotdeauna sa raspunda prompt cerintelor unei
piete dinamice si in curs de dezvoltare, compania a reusit s?
castige increderea clientilor si, implicit, o pozitionare din ce in
ce mai solida pe piata.
Succesul strategiei de consolidare a
parteneriatelor cu mediul de afaceri din Bucuresti este dovedit, pe
langa recenta obtinere a certificatului Dekra, si de faptul ca in
zece ani de functionare, niciun client nu a renuntat la serviciile
Fastius Curier.