„In prezent, angajatorii au o deductibilitate de 200 euro pe an per angajat pentru asigurarile de sanatate, urmand ca de la 1 ianuarie 2009, aceasta suma sa ajunga la 250 euro”, a mentionat Maioreanu.
Oficialul Signal Iduna considera ca deductibilitatea pe care o au angajatorii ar trebui sa creasca pana la 500 euro pentru a putea oferi produse mai sofisticate salariatilor.
„Pentru angajati, o deductibilitate de 250-300 euro pe an este foarte buna pentru inceput”, estimeaza Maioreanu.
Aceasta a spus ca se discuta cu guvernul si autoritatile pentru a se obtine facilitati fiscale, asematatoare celor din sistemul pensiilor private, si pentru asigurarile de sanatate.
Principalul segment de business al Signal Iduna este reprezentat de asigurarile de sanatate. Compania sa devina lider pe acest segment pana in 2012, insa ofera si asigurari de viata si de accidente.
„Pietele tinta ale companiei sunt reprezentate in principal de clientii individuali cu venituri medii si ridicate (peste 500 euro), precum si angajatorii care isi doresc sa atraga, sa retina si sa motiveze specialistii calificati prin pachete salariale adecvate”, a spus Sinziana Maioreanu.
Aceasta a adaugat ca un studiu recent arata ca asigurarea de sanatate este pe primul loc in topul beneficiilor salariale dorite de romani.
„Dorim sa transferam in Romania experienta si competenta noastra in domeniul asigurarilor si sa contribuim la educarea romanilor in privinta nevoii de a-si proteja nu numai casa sau masina, ci si sanatatea”, a declarat Klaus Sticker, membru al directoratului Signal Iduna.
Compania are in prezent 5 agentii in Bucuresti, Cluj, Constanta, Timisoara si Brasov si o echipa de peste 50 de specialisti.
Grupul german Signal Iduna a inceput sa sa extinda in 1993, cand a intrat pe piata din Ungaria, apoi a patruns in Polonia (2001), Elvetia (2003) si Romania (2008).
Grupul a inregistrat venituri de 4,5 miliarde de euro in 2007 si un profit de 817 milioane euro, avand 10,9 milioane de clienti, din care 2 milioane numai pe asigurarile de sanatate.