Acest procent ne arata faptul ca piata asigurarilor din Romania are un potential foarte mare de dezvoltare in urmatorii ani, a mentionat Sinziana Maioreanu.
Aceasta a mai spus ca numai Signal Iduna are afaceri de peste 2,5 miliarde euro in Germania, cat valoreaza intreaga piata din Romania.
Totodata, reprezentanta companiei a precizat ca industria asigurarilor se confrunta cu unele probleme, precum sistemul legislativ invechit si faptul ca inca avem o piata needucata.
„Signal Iduna Asigurari de Viata a inregistrat afaceri de 378.904 lei in primul trimestru din acest an, din asigurarile de sanatate (clasa B), in conformitate cu obiectivele companiei”, a declarat Maioreanu.
Cu toate acestea, societatea a fost afectata de inghetarea pietei corporate, dar a compensat cu segmenul de retail.
„Nu ne vom baza pe clientii corporate in acest an”, a spus Sinziana Maioreanu.
Potrivit oficialului companiei, un procent de peste 90% din clientii Signal Iduna este reprezentat de retail, restul provenind din segmentul corporate.
Compania va lansa 2 noi asigurari de sanatate cu acoperire in strainatate
„In curand vom face completari la portofoliul de produse prin lansarea a doua asigurari de sanatare ce includ tratament si spitalizare in strainatate”, a spus Sinziana Maioreanu, care a adaugat ca se mai lucreaza si alte produse.
De asemenea, pana la sfarsitul anului, Signal Iduna intentioneaza sa mai deschida 11 agentii in marile orase din tara.
In prezent compania detine 5 agentii in Bucuresti (doua), Cluj, Constanta si Timisoara.
Signal Iduna si-a inceput activitatea pe piata din Romania la sfarsitul anului 2008, principala activitate a companiei fiind vanzarea de asigurari de sanatate. Societatea doreste ca pana in 2012 sa ajunga lider pe piata asigurarilor de sanatate.
Piata asigurarilor private de sanatate este putin dezvoltata in tara noastra, fiind estimata la aproximativ 10 milioane euro. Alti jucatori de pe aceasta piata sunt Eureko (fosta Interamerican), Allianz-Tiriac, Generali, BCR Asigurari, Astra Asigurari.