Avand ca target persoane cu varste cuprinse intre 30-45 ani, cu studii medii cel putin si spirit antreprenorial, campania, sub sloganul „Cautam atitudine cu aptitudini”, va fi prezenta in publicatiile locale de top din orasele in care Signal Iduna are deschise agentii (Bucuresti, Constanta, Cluj, si Timisoara) precum si in publicatia Romania Libera.
De asemenea, compania a ales sa comunice si in mediul on-line atat pe site-uri specifice cu oferte de munca cat si pe site-uri de interes general.
Sinziana Maioreanu, CEO Signal Iduna, considera ca asigurarile private de sanatate vor cunoaste o dezvoltare rapida in urmatorii ani, in primul rand datorita necesitatii reformei sistemului sanitar.
„Ne dorim sa cream o echipa de consultanti financiari cu adevarat profesionisti, carora le oferim programe de finantare, programe de training si dezvoltare profesionala, precum si cariera pe termen lung in asigurari”, a declarat Sinziana Maioreanu.
In prezent, compania are deschise 5 agentii in cele mai importante orase ale tarii, urmand ca pana la finalul anului sa mai deschida 3 agentii noi.
Planurile de dezvoltare pentru anul viitor in ceea ce priveste reteaua proprie de distributie includ inaugurarea a 5 agentii noi in tara.
Compania si-a inceput activitatea pe piata din Romania la sfarsitul anului 2008, principala activitate a companiei fiind vanzarea de asigurari de sanatate. Signal Iduna doreste sa ajunga lider pe piata asigurarilor de sanatate.