„Avand in vedere potentialul pietei de asigurari din Romania, de peste 2 miliarde de euro si cresterea anuala semnificativa a acesteia, Romania ofera oportunitati interesante de dezvoltare, in special in domeniul nostru de specializare, acela al asigurarilor private de sanatate, care, in tara noastra se afla inca in stadiu incipient de dezvoltare”, a afirmat Sinziana Maioreanu, business development director la Signal Iduna Asigurari de Viata, divizia pentru Romania a grupului german.
In Romania, Signal Iduna este pregatita sa lanseze 3 linii de business pentru clientii individuali si companii, respectiv asigurari private de sanatate (activitatea principala), asigurari de viata si asigurari de accidente.
„Misiunea noastra este de a deveni lideri pe piata asigurarilor de sanatate”, a mentionat Sinziana Maioreanu.
Pe segmentul pentru companii, Signal Iduna Asigurari de Viata SA tinteste companiilor mijlocii sau mari, care au angajati cu nivel mai ridicat de studii si venituri, iar pe partea de retail, compania se adreseaza persoanele si familiile cu nivel mediu si ridicat de educatie si venit.
Signal Iduna, unul din cele mai puternice grupuri financiare din Germania, cu 100 de ani de experienta, are peste 10 milioane de clienti in Germania, Elvetia, Polonia si Ungaria. Domeniile de specializare ale grupului sunt asigurari si reasigurari, managementul activelor si servicii bancare.