Turiștii români au plătit 1.300 de euro pentru un sejur la un hotel de lux din Bodrum. Nu mică le-a fost mirarea când au ajuns la locul de cazare iar camera se prezenta cum nu se poate mai rău. Nemulțumiți de cele primite, au documentat tot și au făcut publice imaginile, pentru ca niciun alt turist să nu treacă printr-o astfel de experiență.
Cristian și soția sa, din comuna Brazi, județul Prahova, și-au organizat o vacanță în Turcia prin intermediul unei agenții. Din nefericire, odată ajunși în stațiunea Bodrum, din Turcia, au avut parte de un adevărat șoc. După ce s-au calmat, și-au povestit experiența pentru a nu fi și alte persoane păcălite.
Cuplul a plătit 1.300 de euro pentru un sejur de șapte zile, cu toate facilitățile incluse, cu speranța că vor avea parte de un concediu de vis în celebra stațiune. Din nefericire, planurile lor de acasă nu s-au potrivit cu cele de la turci. Camera de hotel primită era insalubră, murdară, cu insecte moarte pe comode, iar gândacii se plimbau nestingheriți, asta dacă nu erau deja morți. Nemulțumiți de condiții, cei doi au decis să facă publice imaginile și să povestească despre experiența avută.
„Nu s-a pus problema de bani dacă am fi avut parte de ceea ce ne promisese agenția. Din păcate, odată ajunși la complexul Riva Bodrum a început visul urât. Camera insalubră, gândaci la tot pasul, vă dați seama că ne-a fost greu să ne mai atingem de ceva din bucătăria lor. Am stat în primele zile cu bagajele pregătite, fiindcă am cerut să fim mutați. Ne-au mai cerut 300 de euro, ceea ce mi s-a părut incorect. Până la urmă, ca să nu plângem pentru o așa experiență urâtă, am decis să facem haz de necaz și să ne bucurăm de concediu în perioada luată 4-11 august”, a povestit turistul român, potrivit Observatorul Prahovean.
Cristian și soția lui au luat și alte măsuri în acest sens. Cuplul a depus reclamație la Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor (ANPC), solicitând și rambursarea sumei plătite de la agenția de turism.
„Vreau ca și alți oameni să știe ce se întâmplă și să nu se lase amăgiți de niște promisiuni deșarte care, din păcate, nu sunt onorate de hotelieri care nu pun pe primul plan satisfacția clienților, așa cum ni s-a întâmplat nouă”, a mai spus bărbatul.