Prin intermediul
platformei, SRBA isi propune pentru primul an realizarea unui volum
de [b]vanzari de 2,4 milioane de euro[/b], ceea ce reprezinta 10% din
piata de asigurari online, potrivit propriilor estimari.
In cazul platii cu
cardul de exemplu, polita se genereaza automat si poate fi printata
de catre cumparator, pe loc.
In urma unei analize
a portofoliului SRBA Broker (peste 100.000 clienti) s-a constat ca
peste 70% din detinatorii de masini utilizeaza internetul ca mediu de
comunicare, rezultind un potential de piata in plina crestere.
“Emiterea on-line
a politelor RCA ofera de departe avantajul analizei comparative a
preturilor practicate de catre companiile de asigurari, in timp real.
Cu certitudine criza economica a educat consumatorul de asigurare sa
apleleze din ce in ce mai mult la brokerul de asigurare”, a
declarat Gheorghe Grad, managerul companiei.
“Investitia de
peste 10.000 euro in aplicatia www.musai-rca.ro, justifica atit
nevoia de a fi in pas cu tendintele de dezvoltare ale comertului
electronic, cit si dorinta de educare a pietei printr-o comunicare
mai relaxata”, a adaugat el.
SRBA Broker de
Asigurare-Reasigurare a intermediat prime in valoare de peste 30
milioane de lei in primele 9 luni din acest an.