„Piata romaneasca a cafenelor este intr-o faza de inceput a dezvoltarii, oferind o varietate de oportunitati. Acest lucru o face atractiva atat pentru jucatorii locali cat si pentru cei internationali, creand competitie pe piata. In Romania, piata de cafenele are foarte mult potential de crestere, numarul cafenelelor existente in prezent fiind mic in raport cu populatia capitalei”, au declarat pentru NewsIn, reprezentantii Starbucks.
Potrivit acestora, cele doua cafenele Starbucks deschise deja in Plaza Romania si Bucuresti Mall au fost foarte bine primite de consumatori, avand cateva sute de clienti pe zi. Starbucks intentioneaza sa-si extinda lantul de cafenele in functie de viitoarele oportunitati ale pietei.
„Pentru moment, exista doua cafenele Starbucks in Bucuresti. Rezultatele noastre foarte bune, atat in Plaza Romania cat si in Bucuresti Mall, demonstreaza ca am avut dreptate cand am intrat pe o piata atat de dinamica si animata”, au precizat reprezentantii companiei.
Starbucks Coffee Company a deschis in luna aprilie prima cafenea din Bucuresti la Plaza Romania impreuna cu partenerul sau european, compania cu capital mixt, Marinopoulos Holding SARL. In luna mai, Starbucks a inaugurat a doua cafenea din tara in centrul comercial Bucuresti Mall din capitala, urmandu-si astfel planul de extindere pe piata cafenelelor in Romania.
Grupul Starbucks, cu sediul in Seattle, detine, la nivel mondial, peste 12.000 de unitati in 40 de tari.