In acelasi timp,
compania a inregistrat si o crestere de 12% a profitului net, pana la
540.000 euro, rezultata atat din extinderea portofoliului de servicii
oferite, cat si din optimizarile de costuri operationale, proces
demarat in companie inca din 2008.
Pentru 2013,
Supercard planifica o crestere a profitului cu 20%.
Supercard, jucator
important pe piata programelor de fidelizare prin carduri, s-a
orientat spre dezvoltarea de solutii noi, care au la baza, intr-o
mare masura, dispozitive mobile si contactless si tehnologii noi
precum NFC (Near Field Communication), solutii QR (Quick Response),
aplicatii de tip CRM (Customer Relationship Management).
In 2012 Supercard
Solutions & Services a produs peste 5.000.000 de carduri de
fidelitate, din care peste 25% au fost pentru retailerii de produse
alimentare si de larg consum, 20% pentru retailerii de incaltaminte,
iar restul pentru lanturi de farmacii, producatori, retaileri de alte
produse. Numarul de clienti a crescut cu 10% in 2012.
„Anul 2012 a fost
un an al provocarilor pentru Supercard. Am dezvoltat noi servicii si
solutii tehnologice pentru clientii actuali, unii dintre acestia
aflandu-se in portofoliul nostru de 7-8 si chiar de 10 ani. Am lansat
un program de fidelizare pentru lantul de magazine Leonardo, pentru
care am emis in 6 luni 1.000.000 carduri de fidelizare, oferind
totodata servicii lunare pentru care am alocat resurse dedicate”, a
declarat Mirela Zamfiroiu, director general al Supercard.
Acesta considera ca
piata programelor de fidelizare va creste in 2013 si se va dezvolta
prin solutii inovatoare si servicii auxiliare.
Supercard Solutions
& Services este o companie cu capital 100% privat romanesc. In
acest moment, Supercard detine un portofoliu de peste 1.000 de
clienti, pentru care a produs si personalizat peste 27 de milioane de
carduri.