In 2012, compania a produs peste
100.000 de carduri cadou pentru diversi comercianti precum
hypermarket-uri, lanturi de magazine de electrocasnice, lanturi de
farmacii si produse cosmetice sau magazine de imbracaminte.
La fel ca in anii anteriori,
aproximativ 80% din aceste carduri au fost utilizate de cumparatori
in magazinele de produse electronice si electrocasnice, demonstrand
inclinatia romanilor catre cadouri practice sau dotate cu tehnologii
moderne.
Supercard se asteapta ca tendinta
romanilor de a oferi carduri cadou sa se confirme si in acest an.
„Am observat o
crestere a volumelor comandate de clientii nostri mai ales in prima
parte a anului trecut, acest card reprezentand o varianta ideala de
cadou pentru Sfantul Valentin, Dragobete, 1 si 8 Martie, Paste si
chiar 1 Iunie”, a declarat Gina Anastasiu, sales manager Supercard.
Tendinte la nivel mondial
In SUA se dezvolta puternic o piata
secundara a cardurilor cadou. Analistii estimeaza ca, in medie, o
familie americana din clasa mijlocie detine carduri cadou cu valoare
intre 300- 500 de dolari. In plus, companii precum Google sunt
interesate sa transforme piata cardurilor cadou in cadouri
electronice.
Si in Europa, un studiu realizat de
curand in Marea Britanie arata ca peste 75% din participantii la
studiu cunosteau conceptul de card cadou, iar cei peste 50% care au
primit un card cadou l-au utilizat in mod repetat. Tot peste 50%
dintre respondenti au mentionat ca utilizeaza cardul pentru
cumparaturi online si peste 60% ca au oferit acest card in diferite
ocazii.