In 2006, valoarea bunurilor finantate de TBI Credit IFN a fost de peste 50 milioane euro, potrivit NewsIn.
„Pentru 2008 vrem sa atingem o valoare totala a contractelor de peste 150 milioane de euro, a declarat Traian Baicu, directorul general al companiei, care a adaugat ca TBI Credit IFN se asteapta la peste 50.000 de carduri active pana la sfarsitul acestui an.
„TBI Credit a incheiat 92.000 de contracte in 2007, iar anul acesta estimam 160.000 de contracte noi, pentru nevoi personale, credite de consum si carduri”, a mai spus Baicu.
In ce priveste structura portofoliului TBI Credit in 2007, creditele de bunuri au avut cea mai mare pondere, de 60% din cifra de afaceri, urmate de creditele de nevoi personale, cu 25% si cardurile de credit, cu 15%.
Pentru 2008, seful TBI Credit estimeaza o schimbare a ponderii cardurilor de credit. Astfel, cardurile de credit vor ajunge la 25% din portofoliu, creditele de nevoi personale se vor mentine la 25%, iar creditele de consum ar putea avea o pondere de 50%.
„In 2008 intentionam sa mai deschidem 100 de puncte de lucru in tara”, a mai spus directorul general al TBI credit, care a adaugat ca in prezent compania are peste 200 de puncte de lucru.
Ca si obiective pentru 2008, compania va acorda o atentie deosebita distributiei, prin continuarea dezvoltarii fortei directe de vanzari, a punctelor de lucru din tara si a parteneriatelor cu furnizorii.
Compania TBI Credit IFN doreste sa-si majoreze capitalul social cu 2 milioane de euro in iunie 2008, pana la 12,5 milioane de euro, pentru a sustine dezvoltarea companiei, dupa ce in primele 9 luni din 2007 si-a marit capitalul cu 6 milioane de euro, pana la 10,5 milioane de euro.
TBI Credit IFN este detinuta de TBI Leasing, companie specializata in leasing financiar si controlata de unul din principalii operatori ai pietei financiare din Europa Centrala si de Est, grupul olandez TBIH Financial Service.
TBI Credit IFN SA este infiintata in 2003 si este specializata in acordare de credite si carduri de credite destinate sectorului retail. Compania a incheiat parteneriate cu peste 3.000 de magazine, 5 lanturi nationale si 24 de lanturi zonale de magazine.