Solutiile de
ambalare ale companiei au inregistrat anul trecut o cifra de vanzari
de 9,87 miliarde de euro net, cu 4,2 % mai mult decat in 2011, cu o
crestere mai mare in Asia de Sud si Sud-est, America Centrala si de
Sud, America de Nord, Europa de Est si Asia Centrala si cu o crestere
de doua cifre in Evul Mijlociu si Africa Subsahariana.
Vanzarile pentru
solutiile de procesare au atins 1,29 de miliarde de euro, cu 5,2% mai
mult decat in 2011, cu o crestere de doua cifre in Europa de Nord,
Asia de Sud si Sud-est, America Centrala si de Sud si Africa
Subsahariana.
“Situatia economica este inca una
dificila, cu o crestere mai mica decat inainte de recesiune, mai ales
in China sau Brazilia, state cu economii emergente. Astfel, in 2012 a
trebuit sa luam decizii dificile pentru a continua sa investim in
dezvoltarea de noi produse, servicii si facilitati”, a declarat
Dennis Jönsson (foto), presedinte si CEO Tetra Pak.
In 2012 Tetra Pak a furnizat peste 173
de miliarde de ambalaje individuale companiilor producatoare de
bauturi si alimente. Tot anul trecut, compania a produs 505 de noi
masini de ambalare, 1.971 de unitati de procesare si 1.721 de piese
de echipament de distributie.
In prezent, Tetra Pak opereaza 42 de
unitati de productie pentru ambalaj si solutii de inchidere, 16
centre tehnice de formare, opt fabrici pentru asamblarea masinilor de
umplere si 11 facilitati de cercetare si dezvoltare.
Tetra Pak numara
aproximativ 23.000 de angajati in peste 85 de tari.