„Vom initia un program de franciza sub brand-ul Tip Top, investitiile necesare numai pentru deschiderea noilor unitati proprii fiind estimate la aproximativ 2,7-3,2 milioane de euro””, au declarat pentru NewsIn reprezentantii Tip Top.
Zona geografica de extindere este dictata doar de raportul dintre distanta si timpul de livrare, dar si de gradul de perisabilitate al produselor.
In prezent, Tip Top detine 18 magazine in Bucuresti si doua magazine in Targoviste si Pitesti. Investitia medie pentru o unitate este cifrata in functie de locatie si suprafata la 80.000-120.000 euro, suprafata de vanzare per magazin este de 30-60 metri patrati, iar suprafata totala a unui magazin este cuprinsa intre 100-350 mp.
Tip Top va inaugura, la inceputul lunii aprilie 2008, noua sa fabrica din Bucuresti, pentru care a anuntat in vara investitii de aproximativ 8 milioane de euro. Fabrica va fi una dintre cele mai mari de acest fel din Europa, iar investitiile aferente au fost suplimentate la 12,8 milioane de euro, pentru dotarea acesteia cu tehnologie de varf in productia de cofetarie-patiserie si semipreparate-semicongelate.
Compania detine si o fabrica de biscuiti al carei cost, in urma retehnologizarii si automatizarii a ajuns la 4,6 mililioane de euro. Aceasta unitate produce biscuiti vrac si biscuitii ambalati marca Conty.
„Pe piata interna, cele doua game de biscuiti au o cota de piata in crestere, iar pe piata externa, cu brand-ul Conty suntem prezenti cu rezultate foarte bune in Ungaria, Bulgaria, Croatia, Cehia, Slovenia, Slovacia”, au spus reprezentantii Tip Top.
Acestia estimeaza pentru anul 2007 o cifra de afaceri de 25-27 milioane de euro, reprezentand o crestere de aproximativ 23% fata de anul trecut.