Cresterea cifrei de afaceri ar urma sa intervina si ca urmare a cresterii cererii din piata pe segmentul de carti si printuri publicitare, pe care compania intentioneaza sa devina lider.
G Canale&C planuieste pentru 2008 investitii in valoare de 8 milioane euro, care constau in construirea unei noi locatii si achizitionarea de utilaje noi, menite sa asigure cresterea productivitatii, si totodata sa permita producerea unor game diversificate de produse.
Anul trecut, compania a inregistrat o cifra de afaceri de 7,5 milioane euro si a efectuat investitii in tehnologie in valoare de 20 milioane euro in perioada 2006-2007.
„In urmatoarea perioada, piata se va orienta catre dezvoltarea domeniului publicitar, iar segmentul de revista va avea o dinamica constanta, in timp ce editurile de carti au asistat inca din 2007 la o crestere importanta”, a declarat Giuseppe Canale, administrator G Canale&C.
„Pe acest segment trendul va fi acelasi in anii urmatori, in principal datorita cresterii interesului consumatorilor pentru cartile tiparite la culoare (carti fotografice, carti pentru copii, coffee-table books)”, a mai spus Giuseppe Canale.
O alta crestere pe care grupul o estimeaza se refera la segmentul tiparirii de carti pentru ziare. In prezent, din ce in ce mai multe ziare insereaza in cadrul editiilor suplimente de tip carti si reviste, ceea ce duce la o crestere semnificativa a volumului de produse tiparite.
In ceea ce priveste piata romaneasca, oficialii G Canale&C sunt de parere ca in Romania exista un potential important care va fi atins in urmatorii 7-8 ani, urmand sa atinga nivelul la care se situeaza in prezent alte tari din Europa, caracterizate prin volume foarte ridicate.
Infiintata in anul 1915 de catre Giacomo Canale, compania detine in prezent 4 locatii in Europa, cu peste 600 de angajati. In Romania, are o reprezentanta cu peste 160 de angajati.
G Canale&C are ca principal obiect de activitate tiparirea offset si web offset, utilizand toate tipurile de legare si finisare, ca brosare, cusut cu ata, capsare, coperti cu scoarta, carti cartonate, cataloage si produse comerciale lipite, precum si toate operatiile manuale de finisare.
De asemenea, compania produce toate categoriile de materiale ilustrate, precum enciclopedii, cataloage, carti, dictionare, reviste, materiale promotionale, calendare si suplimente pentru ziare.