Judetele vizate pentru extinderea operatiunilor sunt Alba, Bistrita, Brasov, Covasna, Harghita, Prahova, Mures si Sibiu, iar investitiile vor fi alocate pentru achizitia de masini, sedii si echipamente logistice, a anuntat, joi, compania.
„Romania, la nivel economic, nu mai reprezinta de mult timp doar Bucurestiul. Daca vrem sa crestem peste media pietei este nevoie sa facem aceste investitii, care vor impulsiona serios cifra de afaceri a companiei”, a declarat Wael El Ghadban, directorul general al Top Brands Distribution. „Sunt zone cu un potential ridicat, in care veniturile au avansat considerabil, cu investitii mari in zona de retail, iar noi nu puteam lipsi din aceasta ecuatie. Ma astept ca aceasta dezvoltare sa aduca o crestere de 20-25% la nivelul cifrei noastre de afaceri”, a mai spus Wael El Ghadban.
Top Brands Distribution a obtinut in primul semestru din 2007 o cifra de afaceri de 95 milioane de euro, in crestere cu 27% fata de primele sase luni ale lui 2006. Compania este principalul distribuitor al produselor Philip Morris Romania si Kraft Foods Romania si distribuie produse la peste 20.000 de clienti in 18 judete si municipiul Bucuresti.