Oficialii broker-ului au spus ca operatiunea reprezinta „un pas natural in evolutia companiei, reflectand nivelul de maturitate atins atat de companie, cat si de piata brokerajului de asigurari”.
Un alt motiv pentru rebranding este dorinta companiei de a se dezvolta mai mult in zona de retail.
Acest proces a marcat definirea clara a celor doua divizii Otto Broker: cea de retail si cea corporate.
Rebranding-ul a fost realizat de compania de publicitate Badcat.
Totodata, Otto Broker a lansat si o platforma online, unde clientii pot studia online ofertele de asigurari de locuinte si bunuri, sanatate, viata si pensii, Casco si RCA, si pot consulta un reprezentant al companiei pentru detaliile finale.
„Noul brand este rezultatul unei raportari mai precise a companiei la propria sa identitate, construita in cei peste 7 ani de existenta”, a declarat Victor Sraer, managing partner Otto Broker.
Anul trecut, compania a intermediat prime brute de peste 2,8 milioane euro, iar pentru 2009 volumul de prime brute incasate este estimat sa depaseasca nivelul de 4 milioane euro.
Compania de brokeraj in asigurari Total Advisor a inregistrat, in primul semestru al acestui an, un volum de prime intermediate de 4,26 mil. lei (1,16 mil. euro), ceea ce reprezinta o crestere in moneda europeana de 15,59%, fata de perioada similara a anului precedent, cand brokerul a intermediat prime in valoare de 3,34 mil. lei (1 mil. euro).