Reteaua PayPoint a crescut cu 428 puncte de plata in perioada
analizata. Serviciile PayPoint sunt prezente in 8.000 de locatii din Romania,
iar clientii pot plati facturi emise de toti marii furnizori de utilitati, servicii
TV, telecom si internet.
PayPoint plc a raportat pentru cele sase luni un volum de
351,9 milioane tranzactii procesate la nivelul grupului, in crestere cu 7,2
milioane fata de tranzactiile raportate in aceeasi perioada a anului precedent.
Valoarea totala a tranzactiilor a atins nivelul de 6,9
miliarde lire sterline, in crestere cu 270,8 milioane lire sterline. La nivelul
intregului grup, au fost anuntate venituri nete de 54,1 milioane lire sterline,
in crestere cu 9,7% fata de aceeasi perioada a anului anterior si un profit inainte
de impozitare de 21,3 milioane lire sterline, in crestere cu 16,6%.
In Romania, PayPoint si-a
lansat oficial serviciul de plata a facturilor in numerar sub brand propriu in
august 2008 si si-a extins portofoliul de clienti prin semnarea de parteneriate
cu o serie de companii din diferite sectoare.
Totodata, PayPoint ofera serviciile de transfer de bani
Western Union pe propriile terminale, permitand astfel clientilor sa trimita
sau sa primeasca bani atat din afara tarii, cat si de pe teritoriul Romaniei.