Pe 25 martie, toate companiile aviatice low-cost care opereaza acum pe Aeroportul Baneasa se vor muta la Otopeni, iar traficul de pe primul aeroport al tarii va creste cu aproximativ 50%.
Daca
anul trecut aeroportul a fost utilizat de aproximativ cinci milioane de
pasageri, este de asteptat ca in 2012 numarul lor sa creasca la 7,5 milioane. Facand
un calcul simplu, rezulta o medie de peste 20.000 de persoane pe zi. Acestora
li se adauga cei veniti sa-i conduca sau sa-i intampine pe pasageri la
aeroport. Cu alte cuvinte, o oportunitate de transport extraordinara, relateaza EVZ.
Oficial, conducerea CFR Calatori
spune ca „anularea acestor trenuri a fost prelungita deoarece acest tip de
serviciu combinat tren/auto este reanalizat in vederea identificarii unor solutii
menite sa sporeasca atractivitatea si in final repozitionarea in conditii
optime pe piata de transport suburban”.
Potrivit
reprezentantilor CFR Calatori, „masura anularii trenurilor Henry Coanda
Expres care realizeaza legatura intre statiile Bucuresti Nord si Punctul de
Oprire Aeroport a fost luata din cauza conditiilor meteorologice nevaforabile
din aceata iarna care au condus la perturbari in traficul feroviar precum anulari
si intarzieri, inchideri de sectii feroviare si restrictii de circulatie”.