„Cresterea se realizeaza in doua etape. Prima o reprezinta vanzarile non-food, adica articole de curatenie, iar apoi cea in care oamenii cumpara mancare si bautura pentru Paste. Varful va fi insa in Saptamana Mare, si chiar in Vinerea Mare”, spun reprezentantii Trident, care se asteapta la un volum de vanzari cu 20-30% mai mare decat in perioada Pastelui 2007. Acestia au adaugat ca strategia companiei este ca vanzarile sa creasca in fiecare luna cu 5-10%.
Potrivit sursei citate, Trident va inaugura, pana la sfarsitul acestui an un nou magazin. „Va fi un hypermarket diferit de ceea ce exista in acest moment la Sibiu. Vrem ca in noul magazin oamenii sa vina cu placere, din acest motiv el va avea elemente care il va face foarte primitor, prietenos. Toate acestea nu vor face insa ca preturile sa fie mai mari. Ne vom pastra politica actuala de preturi mici”, sustin reprezentantii companiei.
Viitorul hypermarket va fi construit pe un teren de aproximativ trei hectare situat pe soseaua Alba Iulia. Centrul comercial va avea 434 de locuri de parcare, iar suprafata construita va fi de circa 10.000 de metri patrati.
Trident este cel mai mare lant de hypermarketuri cu capital integral romanesc, cu magazine in Medias, Deva, Sfantu Gheorghe, Sibiu si Alba Iulia.